Home › Cześć. Cindy był zbyt zajęty, aby uaktualnić swoje Wyznania ostatnio

Cześć. Cindy był zbyt zajęty, aby uaktualnić swoje Wyznania ostatnio

Cześć. Cindy był zbyt zajęty, aby uaktualnić swoje Wyznania ostatnio, więc poprosiła mnie złapać cię. Jestem John, przez agenta way-jestem Cindy, między innymi. Cindy niesamowita młoda kobieta. Ona też zajebiście, finał w połykaniu, cocksucker, wśród jej innych drobnych cech, jak jestem pewien, że będzie pierwszym powiedzieć. erotic-1764727_1920.jpg W ten sposób po raz pierwszy spotkałem Cindy w rzeczywistości: I pchnął mój kogut przez dziurę w ścianie zaciemnionej budce wideo, a ona była ciepła, mokre usta po drugiej stronie.

I co za usta! Pomimo jej ograniczone doświadczenie w czasie, aż ona ssać mojego penisa było po prostu niesamowite. Nie mogła uzyskać znacznie więcej niż głowa mojego dużego kutasa w jej ustach jeszcze niewiele, ale jak próbowała!

Jej mały język był zajęty lizanie spód mojego wału, krążąc obręcz mojego kasku, wciskając w otwór moim pee dziury, robi wszystko jej wynalazczy umysł mógł wymyślić do przyjemności mojego penisa, żeby mnie mocniej i bardziej podniecony, wyssać łyk spermy na jej własny, aby mieć i trzymać w ustach i połknąć.

Praktycznie cum w moje spodnie na samą myśl o tym.

Skoro o tym mowa, Cindy mówi, że ona podoba, to bardzo dużo, jeśli dotykać siebie, podczas gdy czytasz jej spowiedzi, zwłaszcza jeśli jesteś sam lub czytanie na głos kogoś wyjątkowego. Lubi to, że ludzie, gdy są one cum fantazjowania o niej. To naprawdę zamienia ją.

Ale tak czy inaczej, z powrotem do Cindy ssać mojego penisa: była tak namiętna! Było oczywiste, nawet przez ściany stoiska, jak bardzo kochała uczucie mężczyzny pulsujący kogut napełniania usta. Czułem jej jęki rozkoszy łkając wokół mojego członka w stanie erekcji, czuję jej głos tuż przez skórę głowy koguta. Dobrze było tak cholernie ...

Pamiętaj, że nie jestem zwykle typem faceta, który po prostu wkłada penisa do otworu w ścianie. Miałem sieć księgarni dla dorosłych w czasie, gdy był jeszcze firma robienia pieniędzy. Ten szczególny dzień, zatrzymałem się w jednym z moich sklepów, aby sprawdzić na rzeczy. Tony, facet za ladą, wszystko było gorące i przeszkadza, że ​​ta słodka mała 18-letnia dziewczynka była w otworze chwale, mając nadzieję, że przyniesie jej coś ssać, a ona masturbował, coś, co by poczuć się jak kogut Cumming w ustach!

Mieliśmy zamknął otwór chwały, bo gliniarze, że to było zbyt publiczne (l zgadzało się z tym, ale nie twierdzą). Ale widocznie Tony, że to dziewczyna była na tyle specjalnego zrobić wyjątek.

Powiedziałem mu iść do przodu, to raz. ja nic licznik. Wyszedł nie dwie minuty później, opowiadania o tym, co głodny trochę cocksucker ta dziewczyna. Czułem się trochę jej żal, facet przyszedł tak szybko, jak można biedna dziewczyna masturbuje się prawidłowo?

Więc myślę, że powinienem coś zrobić, aby pomóc, wiesz? I, szczerze mówiąc myśl młodej dziewczyny na kolanach w ciemności, ssać mojego fiuta, podczas gdy ona palcowania siebie, był już mnie trochę gorąco, więc poszedłem do kabiny obok niej i podał jej mojego penisa do dupy , Spodziewałem będę trwać co najmniej tyle długo, nastolatka cum. To nie trwa tak długo, wiesz, oni się tak podniecony w tym wieku.

Więc nie jestem, a jak powiedziałem, że nie może uzyskać znacznie więcej niż szef mojego fiuta dół jej, ale ona jest do Bani jej drogę w górę iw dół po obu stronach mojego wału i liże i ssie na głowie, jak to było kurwa lody! Usta faktycznie podlewanie, lubi go tak dużo. Ta dziewczyna nie wyjdzie!

By | on Tuesday, March 14 2017 07:03